„Uznałem Macierewicza za agenta KGB…”. Przed laty ten wywiad nie odbił się szerokim echem, dziś wraca ze zdwojoną siłą | naTemat.pl


– Zwrócił się o spotkanie i ja się z nim spotkałem, a to zawsze jest problem, gdy się w podziemiu spotykasz z kimś, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba się odpowiednio ubezpieczyć. Szybko uciekłem z tego spotkania, bo uznałem go za agenta KGB – tak legendarny antykomunistyczny opozycjonista Bogdan Lis wspominał swój kontakt z Antonim Macierewiczem z 1983 roku. Te słowa padły w wywiadzie udzielonym „Newsweekowi” w 2016 roku, ale dziś wracają ze zdwojoną siłą.

Źródło: „Uznałem Macierewicza za agenta KGB…”. Przed laty ten wywiad nie odbił się szerokim echem, dziś wraca ze zdwojoną siłą | naTemat.pl

Skomentuj

